skip to Main Content

Rob Schalker

Masterclass: how to build a lifestyle brand

Over de masterclass

Rob Schalker is de oprichter van A Fish Named Fred: een bekend lifestylemerk in de kledingbranche. Hij weet als geen ander hoe je een merk opbouwt en je merkidentiteit consequent uitdraagt.

 

Producten kan je overal krijgen, in alle soorten en maten. Je moet je dus onderscheiden met het verhaal van je merk. Een sterk merk hoeft niet beperkt te blijven tot één niche; zo verkoopt A Fish Named Fred inmiddels niet alleen kleding maar ook bier, wijn, kussens en vloerkleden.

 

In deze masterclass leer je onder andere:

 

  • Hoe je begint met de kern van je merk en het uitbreidt;
  • Hoe je gevoel creeert bij je merk;
  • Waar je inspiratie vandaan kan halen;
  • Hoe je uitbreidt naar andere producten, zonder je DNA te verliezen; en
  • Hoe je producten test als je nog geen eigen winkels hebt.

 

In welke niche je ook zit, het is voor ieder merk belangrijk om een verhaal te hebben en klanten aan te trekken. Met een goede merkidentiteit kan je je merk uitbreiden, zonder de kern te verliezen. Deze masterclass is voor iedereen die hier meer over wil leren.

Hoeveel kost een masterclass?

Je betaalt per serie masterclasses tussen de 25 en 150 euro. In dit geval zijn het 4 video’s voor €45.

Hoe lang zijn de masterclasses?

De masterclasses zijn ieder tussen de 8 en 16 minuten lang

Ik heb een opmerking over de masterclasses.

We horen het graag! Neem zeker contact op.

Wat onze members zeggen over Learnely

"Ik heb een van de eerste master classes mogen bijwonen van Learnely. Simone Hulst heeft de bijzondere gave om verschillende vrouwen bij elkaar te krijgen en toch één groep te creëren. Ik vond het geweldig!"

Testimonial Natasha Nijs, Owner @ Personal Gym Overveen

Testimonial